2009-12-23

Блог тэнэг болдог 10-н шалтгаан

Ойрын үед хүүхэд залуус маань их хэмжээгээр блог сайт ажиллуулах болсон. Харин та блог ажиллуулдаг бол блогоо ажиллуулж чадаж байна уу ? Эсвэл зүгээр л хүний бичсэнг хуулаад байна уу? Таны блогийг хүн үзэхгүй байна уу? Олон үзэгчидтэй болмоор байна уу? тэгвэл энэ асуултанднуудад хариулахын тулд блог тэнэг болдог 10-н шалтгааныг авч үзье.




1дэх шалтгаан- Чи зүгээр л хуулагч
Та магадгүй зүгээр л өөр сайтаас мэдээг нь авч хуулдаг. Таны үүрэг бол зөвхөн copy-paste .
Ямар нэгэн бусдаас өөр онцгой нийтлэлгүйгээр таны блог юу ч биш.

2дах шалтгаан-Чиний блог уйтгартай
Өөрийнхөө сонирхдог зүйлийг биш намайг сонирхолтой байлгаж чадах зүйлийг нийтэл. Чи хэрвээ намайг блогдоо оруулсаар байхыг хүсвэл надад заа бас надад өөрийгөө сурталчил. Чадахгүй гэвэл чиний блог уйтгартай байх болно.

3дах шалтгаан-Өөр өөртэйгээ битгий ярь
Ямар нэгэн өөрийнхөө талаар намайг сонирхох зүйлийг нийтэл. Өөрийнхөө талаар ядаргаатай утгагүй зүйлийг болиод чиний амьдралын тухай надад хэрэг болохуйц түүх пактуудыг нийтэл. Би чамайг хувь хүнийхээ хувьд мэдэхгүй. чиний амьдрал надад хэрэг болохгүй л бол надад ямар ч хамаагүй.

4дэх шалтгаан-Үгүй ээ. Өөрийнхөө дуртай хөгжмийг блог дээрээ битгий тавь
Чиний дуртай хөгжимд дуртай ч хүн байна ,дургүй ч хүн байна . Дургүй хүмүүст энэ чин ядаргаатай санагдана

5дах шалтгаан-Чи клип арт хэрэглэхээ боль
Энгийн клип артууд нь ямар ч утгагүй сонирхолгүй байх болно

6дах шалтгаан-Би чиний блогоос дуртай нийтлэлээ олж чалахгүй байна
Хайлтын воксыг блог дээрээ байршуул. 2 3 сарын өмнөх чиний бичсэн дээр үеийн нийтлэлүүдийг олж чадахаар байлгах гаджет воксуудын хэрэглэ.

7дах шалтгаан-Чи муу бичлэгийн стильтэй
Уншаад ойлгохуйц ойлгомжтой товч тодорхой бай. Нурших хэрэггүй. Үг үсгийн алдаа хийхгүй бай.

8дах шалтгаан- Мэдээ хуулахдаа өөрчилж бич.
Та  мэдээлэл хуулахаас өөр аргагүй байвал өөрийнхөө үгээр өөрчилж бич.

9дэх шалтгаан- Та сард нэг удаа л мэдээ бичдэг
Намайг орох болгонд шинэ мэдээлэлтэй бай . Таны блогыг сард 2 удаа шалгахад таных шинэ зүйл байхгүй байвал блогийг чинь би мартаж орхино

10дах шалтгаан-Таны блогийн стиль зүгээр л бусдынх шиг харагддаг
Ямар нэгэн template авч ашиглалгүй өөрөө шинийг зохио. Тэгвэл таных цорын ганц онцгой байх болно
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants for single moms