2010-10-21

Crush Bash - Missed Call [дуу + клип]


Шуугиан тариад байсан Монголын хөвгүүдийн хамтлаг болох "Crush bash" -ын 2 дахь клип гарлаа.  Монголын поп урлагт эрс ондоо бүжигтэй, мөн хэмнэлтэй, орчин үеийн өсвөр насныхны шинэ стилийг авчирснаар багагүй хэл ам, анхаарлыг татаад байгаа билээ.   Маш богино хугацаанд өөрсдийн фен хүрээллээ нэмээд амжсан гэнэ.











Be цаг үргэлж чамруу залгавч утсаа чи ер авахгүй нь
Би хардаж байна байна. Чамд хайртайгаа сая л мэдэрч байна
Чамайг уурлуулж , хэрэггүй үг цөөнгүй хэлсэн
Үнэндээ би бачимдсаан
Хором бүхэн бодлоос огт гарахгүй, одоо яах вэ
Энэ бодлууд намайг галзууруулж байна
Сайныг хайна, сайхныг чамаас хайна
Чамайг хайрладаг зүрх энд цохилж байна
Утсаа ав, чамаас гуйя тэгэх үү
Уучлалт гуйж хайрын үгийг хэлье тэгэх үү
Be mine, Чи mine, бүх муу бодлоо би хаяна
Хөл зэрэгцэн чамтай би алхана
Чиний хайртай бас Be-тэй алхаж чадна
ДАХИЛТ: Be цаг үргэлж чамруу залгавч утсаа чи ер авахгүй нь
Би хардаж байна байна. Чамд хайртайгаа сая л мэдэрч байна
Дуут msg чамдаа нисгэе, бүр дээшээ
Fly Fly Oh Oh, намайг уучил
Явж очих зүрх хүрэхгүй нь, утас руу чинь залгалаа Missed call Missed call
Бид ч бас гайгүй утасгүй бол яанам, чамайг хаанаас хайнам
Ээж аавын үед яадаг байсан юм бол, гар утасгүй яаж амжуулдаг байсан юм бол
Хаа байсан тэр хол, хар үүрээр хаалгыг нь тогшино
Аль эсвэл ажлыг нь зорино, хөөрхий тэр 20-р зууны 80дугаар он
ДАХИЛТ: Be цаг үргэлж чамруу залгавч утсаа чи ер авахгүй нь
Би хардаж байна байна. Чамд хайртайгаа сая л мэдэрч байна
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants for single moms